طراحی وب سایت پزشکی

به عنوان یک آژانس طراحی وب سایت پزشکی تخصصی، می‌دانیم که برای طراحی و توسعه وب سایتی که بیماران جدید را جذب می‌کند چه چیزی لازم است. فرآیند طراحی وب‌سایت پزشکی ما شامل تجربه راحت و بهینه بیمار و سئوی پزشکی است. این فرآیند در چارچوبی طراحی شده است که تضمین می‌کند وب‌سایت جدید شما بهتر از رقبای محلی عمل می‌کند. مخاطبان به راحتی می‌توانند اطلاعات و خدمات تخصصی شما را به عنوان مرجع حوزه خود مشاهده و ارزیابی کنند.

خدمات طراحی وب‌سایت پزشکی

طراحی وب سایت پزشکی به طور خاص و حرفه‌ای برای افزایش جذب بیمار و هدایت بیماران جدید به سمت شما است.

وب سایت پزشکی شما دارایی شماره یک دیجیتال مارکتینگ است زیرا به عنوان بیلبورد دیجیتالی شما، پایه و اساس ترافیک برنامه‌های بازاریابی و دروازه‌ای برای ارائه اطلاعات ارزشمند به بیماران در مورد آنچه انجام می‌دهید، چرا آن را انجام می‌دهید و چه چیزی شما را متفاوت می‌کند، عمل می‌کند. طراحی وب سایت پزشکی ما شامل موارد حیاتی زیر است:

  • طراحی شده برای تمامی دستگاه‌های دسکتاپ، تبلت و موبایل
  • اجرای استاندارهای سئوی پزشکی
  • تصاویر حرفه‌ای پزشکی
  • قابلیت توسعه
  • افزونه‌های استاندارد و با لایسنس معتبر
  • طراحی UI/UX اختصاصی
  • گواهی SSL

نمونه کارهای طراحی سایت

مشخصات و قیمت پلن‌های طراحی سایت پزشکی

مشاوره تلفنی خدمات و هزینه طراحی وب‌سایت

برای طراحی مجدد وب سایت پزشکی خود آماده‌اید؟

با طراحی مجدد، وب سایت قدیمی یا غیر استاندارد خود را از یک بازنده به برنده تبدیل کنید.

این روزها تعداد قابل توجهی وب‌سایت‌های پزشکی را می‌بینیم که فاقد مؤلفه‌های اساسی بازاریابی دیجیتال هستند. اصولی که می‌توانند نتایج واقعی را برای اهداف مشخص به ارمغان بیاورند. از طراحی‌های قدیمی وب‌سایت گرفته تا وب‌سایت‌هایی با قالب‌های تکراری، تجربه کاربری ضعیف، کند بودن و سرعت لود پایین، بهینه نبودن کدها و ساختارهای نوشتاری و بسیاری موارد دیگر سبب عدم نتیجه‌گیری مطلوب از وب سایت شده است. در نتیجه اعتماد شما به کل فرایند دیجیتال مارکتینگ پزشکی از بین می‌رود.

آیا زمان آن نرسیده که نگاهی دوباره به سایت فعلی خود بیندازید؟ درست مانند خود حوزه پزشکی، حضور آنلاین شما باید همیشه در حال بهبود و توسعه باشد تا نیازهای بیماران و مخاطبان را برآورده کند.

سوالات متداول

تفاوت قیمت طراحی سایت بین شرکت‌های مختلف به چه دلیل است؟

این سوال بسیار رایجی است که مشتریان بالقوه از ما می‌پرسند. هزینه طراحی وب سایت بین شرکت و افراد فریلنسر متفاوت است. این مسئله می‌تواند برای افراد بسیار گیج کننده باشد، زیرا بازه قیمت محتلفی بین آژانس‌های طراحی وب سایت پزشکی وجود دارد.

عوامل زیادی وجود دارد که می‌تواند بر هزینه طراحی وب سایت تأثیر بگذارد، از جمله کدنویسی سفارشی، استفاده از قالب و افزونه‌های دارای لایسنس، UI/UX اختصاصی، میزان محتوا، تعداد صفحات، امکانات خاص و سفارشی، امنیت، ادغام‌ها، API و غیره.

طراحی وب‌سایت در سئو پزشکی چقدر تاثیرگذار است؟
خیلی مهم! طراحی سایت پزشکی بر اساس اصول مورد نیاز برای سئو پزشکی بسیار حیاتی است! هر چقدر بودجه صرف فعالیت‌های سئو کنید ولی وب سایت شما چارچوب‌های مورد نیاز سئو را نداشته باشد؛ به نتیجه‌ی دلخواه خود در دراز مدت نخواهید رسید. طراحی و ساخت وب سایت پزشکی پایه و اساس سئو است. سرعت پایین لود شدن صفحات، انتخاب درست url صفحات، مقدار محتوای هر صفحه، طراحی صفحات درباره ما و تماس با ما و بسیاری نکات دیگر در طراحی وب سایت پزشکان و مراکز باید رعایت شود.
طراحی سایت پزشکی چقدر زمان می‌برد؟

فرآیند طراحی و توسعه وب‌سایت پزشکی ما معمولاً 3 تا 6 هفته طول می‌کشد. این امر به عوامل مختلفی از جمله ایجاد محتوای مورد نیاز، امکانات اختصاصی درنظر گرفته و موارد دیگر بستگی دارد.

هزینه طراحی وب سایت پزشکی شما چقدر است؟

با توجه تفاوت‌های بیان شده در سوالی قبلی،

به خصوص در این روزها، ضروری است که با طراحی وب‌سایت خوب و ایده‌آل برای خدمات سرمایه گذاری مناسبی انجام دهید. زیرا این مهم‌ترین دارایی دیجیتال شما است. فروشنده‌ای که 24/7/365 در دسترس باشد و به بیماران جدید اطلاعات دهد چه ارزشی برای شما دارد؟

قیمت طراحی وب سایت پزشکی ما از 8.000.000 تومان شروع می‌شود و بسته به محدوده پروژه بالاتر می‌رود.

 

زمان کافی برای تولید محتوا ندارم. آیا شما این کار را انجام می‌دهید؟

بله حتماً. کپی رایترهای ما تجربه زیادی در نوشتن مطالب پزشکی منطبق بر اصول سئو دارند. همچنین ما در تهیه‌ی مطالب از مشاوران متخصص در حوزه پزشکی برای اعتبار سنجی و صحت درستی مقالات استفاده می‌کنیم و قبل از انتشار محتوا تایید شما را خواهیم گرفت.

بعد از طراحی سایت چه اقداماتی در جذب بیمار انجام بدهیم

پس از راه‌اندازی وب‌سایت پزشکی جدید، سفر دیجیتال شما تازه شروع می‌شود! به عنوان یک آژانس بازاریابی پزشکی، ما پلن‌های جذب بیمار و رشد مداوم را ارائه می‌دهیم تا مطمئن شویم که وب سایت به رشد خود ادامه می‌دهد و رتبه‌بندی خود را به صورت ماهانه بهبود می‌بخشد.

خدمات ماهانه برندینگ و تبلیغات وب سایت پزشکی ما شامل سئوی پزشکی، تبلیغات دیجیتال پزشکی، تبلیغات کلیکی، گوگل ادز و موارد دیگر برای رشد برند شما و دستیابی به بیماران محلی جدید است.